X
+37063311413 info@phogra.lt

Mūsų Pardavimai Strategija

Pardavimų strategija prasideda nuo komandos ir klientų

PhoGra IT paslaugos vertinamos kaip patikimos ir profesionalios WEB paslaugos ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkai. Kasmet tobulėdami matome, kad mūsų darbais pasitiki vis daugiau stambių klientų, kuriems svarbiausia – aukščiausios kokybės IT sprendimai. Tai – mūsų užduotis.

Mūsų veiklos strategijos pagrindas – savimi užtikrinti darbuotojai ir patenkintas klientas. Tai yra du svarbiausi poliai, kurie leidžia įmonei ne tik tinkamai atlikti savo darbą, bet ir užsitikrinti rekomendacijas, kaupti lojalių klientų sąrašą ir žinoti, jog viskas, ką buvo įmanoma padaryti atliekant užduotį, buvo padaryta.

Nuo ko prasideda pardavimų strategijos sėkmė?

Mūsų ilgametė veiklos patirtis rodo, kad šie du įvardyti poliai yra svarbiausi, norint dirbti profesionaliai ir gauti ilgalaikius rezultatus. Todėl mūsų įmonės žvilgsnis pirmiausiai visuomet nukreiptas į darbuotojus. Savimi pasitikintis ir tinkamai nusiteikęs darbuotojas – tai stiprioji įmonės dalis. Tiek rinkodaros, tiek dizaino, tiek vadybos, tiek techninių sprendimų skyriuose stengiamės, jog mūsų darbuotojai dirbtų komandose, o ne kaip atskiri kapitonai.

Kiekvienas jų, sujungę savo geriausiai išlavintus gebėjimus ir patirtis, kooperuoja su kitais savo srities specialistais ir tvirtai žengia bendro tikslo link. Svarbiausia – motyvacija ir užsidegimas. Visuomet stengiamės, kad mūsų darbuotojai žinotų, jog jų darbas vertinamas ir yra itin svarbus. Tai paprasčiausias kelias išvengti klaidų. Nes kai esi komandoje – Tu esi nepakeičiamas laivo įgulos narys ir jeigu šiandien Tu neįlipsi kartu su įgula į laivą, galbūt vakare jis nepasieks kranto. Įgulai reikia Tavęs ir Tavo sugebėjimų. Būtent tvirta komanda, sukurta iš savimi pasitikinčių ir profesionalių darbuotojų yra tvirtoji įmonės grandis, užtikrinanti ne tik našų darbą, patikimą rezultatą, bet ir klientų pasitenkinimą. O tai yra antroji efektyvios pardavimų strategijos IT paslaugų sferoje dalis.

Kaip dirbti, kad klientas nenorėtų būti teisus?

Bet kuris verslininkas ar įmonės vadovas, nebūtinai dirbdamas IT srityje žino posakį, jog klientas visuomet turi būti teisus. Deja, tai tikrai nėra geriausia pardavimų strategija. Nes dažniausiai minėtoji taisyklė pasiteisina tik tuomet, kai klientui svarbu kaina. Galbūt tai tinka įprastose pardavimų sferose. Tačiau kai parduodamos IT paslaugos, svarbiausia ne kaina, o patikimumas ir paslaugos vertė. Ją galime sukurti tik puikiai išmanydami savo darbą.

Kai įmonėje dirba puikiai sustyguota komanda, tuomet klientams galime pasiūlyti aukštos kokybės paslaugas ir ne tik. Mes orientuojamės į tuos klientus, kuriems svarbu ne tik kaina, bet ir gaunama kokybė bei požiūris. Niekuomet nenuvertiname savo užsakovų ir nemanome, kad jiems svarbiausia kaina, todėl stengiamės pirmiausia jiems pasiūlyti pagarbą ir bendradarbiavimą. Nes ta ir yra ilgalaikės efektyvios pardavimų strategijos baigiamoji ašis – patenkintas klientas, kuris jaučiasi vertinamas. Nesiūlome pusfabrikačių, nes norime, kad patikimu mūsų darbo rezultatų patenkinti klientai atsidėkotų sugrįžę pas mus, kai jiems ir vėl reikės efektyvių ir ilgalaikių IT sprendimų.

apsauga nuo isilauzimu
Atkreipėte dėmesį į tai, kad šiuo metu vis dažniau spaudoje pasirodo straipsniai apie kibernetines atakas?

Internetinis saugumas tampa vis didesnė opi problema, kuri SPRENDŽIAMA TIK PO FAKTO.

Skaityti daugiau…


NORIU GAUTI PASIŪLYMĄ!